گوشی هایسنس E50 ؛ قیمت و مشخصات فنی Hisense E50

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گوشی‌های هایسنس یکی از نوظهورترین گوشی‌های موجود در بازار است. در ادامه به معرفی گوشی هایسنس E50 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کمپانی هایسنس یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی بوده که قصد دارد گوشی‌های با‌کیفیت ولی با قیمتی مقرون و به صرفه تولید کنند. در حال حاضر این شرکت بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد و بخش پشتیبانی و مرکز تماس آن‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

همانطور که می‌دانید چند سالی است که گوشی‌های شیائومی وارد بازار ایران شده‌اند، در ابتدا این محصولات طرفداران بسیار زیادی نداشتند. اما بعد از گذشت چند سال امروز همه برند شیائومی را می‌شناسند و گوشی‌های هوشمند این برند، سهم بازار زیادی در ایران دارند.

حالا بار دیگر تسک‌میران به واردات یک برند جهانی که باز هم در ایران حضور نداشته و گوشی‌های هوشمندش برای ایرانی‌ها شناخته‌شده نیست روی آورده است. یکی از جدیدترین گوشی‌های موجود در بازار که عملکرد فوق العاده و قیمتی مقرون و به صرفه دارد Hisense E50 است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

گوشی هایسنس E50

تسک‌میران واردکننده رسمی گوشی‌های برند هایسنس به ایران است و تاکنون چهار مدل از گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی این برند را به ایران آورده و قصد دارد در آینده مدل‌های دیگری از این گوشی‌های هوشمند از جمله مدل‌های گیمینگ و پرچمدار را وارد بازار ایران کند.

در ابتدا این شرکت تنها شرکت کوچکی بود که مشغول به ساخت رادیو بود. پس از آنکه این برند در سرزمین اصلی توانست طرفدارانی بیابد،‌ دامنه فعالیت خود را با تولید تلویزیون در سال ۱۹۹۳ میلادی به بازار‌های بین‌المللی گسترش داد.

حال توانسته است گوشی‌هایی با عملکرد عالی تولید کند. از این رو ما قصد داریم در ادامه یکی از جدیدترین گوشی‌های این کمپانی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۱

طراحی و ساخت

گوشی هایسنس E50
مشخصات فنی گوشی هایسنس E50 / مشخصات فنی Hisense E50 / قیمت گوشی هایسنس E50

طراحی گوشی‌های هوشمند امروزه یکی از فاکتورهای مهمی است که کاربران در نظر می‌گیرند. از نحوه چینش ماژول دوربین‌ها و صفحه نمایش گرفته تا قاب پشتی گوشی و نیز درگاه های فیزیکی برای علاقه مندان دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار مهم است. تا به حال فکر کرده‌اید که چرا فروشندگان گوشی‌های موبایل، قسمتی را برای ویترین نمایشگاه خود اختصاص می‌دهند؟

شاید فکر کنید که طراحی Hisense E50 شباهت‌های زیادی با گوشی سامسونگ گلکسی A52 یا گوشی سامسونگ گلکسی A72 دارد. این محصول منحصر به فرد دارای پنل پشتی پلاستیکی، فریم پلاستیکی و جلوی شیشه‌ای بوده که باعث شده این محصول خوش‌ دست‌تر باشد.

صفحه نمایش Hisense E50

نمایشگر گوشی همان طور که بارها گفته ایم از قسمت های مهم گوشی هوشمند است زیرا تمام پردازش های ریز و درشت را به صورت پیکسل های فشرده کنار هم قرار می دهد تا بتوانیم آن‌ها را با وضوح و به صورت تصاویر ببینیم.

اکثر کاربرانی که قصد خرید گوشی دارند به صفحه نمایش اهمیت خاصی نمی دهند و تفاوت نمایشگرهای مختلف را نمی‌دانند. باید به عنوان یک کاربر بدانید که صفحه نمایش های مختلفی وجود دارد که کیفیت تصویر در آن‌ها متفاوت است و حتی سرعت نمایش تصاویر نیز روی انواع مختلف نمایشگرها متفاوت است. گوشی Hisense E50 دارای نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

بهترین گوشی های ۵G در سال ۲۰۲۱

دوربین Hisense E50

گوشی هایسنس E50
قیمت Hisense E50 / بررسی گوشی هایسنس E50 / بررسی گوشی Hisense E50

دوربین برای اکثر کاربران گوشی های هوشمند بسیار حائز اهمیت است. این محصول با توجه به قیمت مقرون و به صرفه اش از دوربین بسیار عالی برخوردار است.

ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی سایز پیکسل ۱۳ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی است. به همین علت است که این محصول در زمره بهترین گوشی های Hisense قرار گرفته است.

همانطور که می‌دانید دوربین سلفی برای کاربران بسیار مهم است، دوربین سلفی این محصول دارای ۸ مگاپیکسل بوده که با توجه به قیمت‌اش از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

گوشی Hisense E50 دارای حسگر Face ID، حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، سنجش نور محیط بوده که مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای فیلمبرداری ۲۰۲۱

بهترین باتری گوشی ۲۰۲۱

سخت افزار Hisense E50

گوشی هایسنس E50
مشخصات فنی گوشی هایسنس E50 / مشخصات فنی Hisense E50 / قیمت گوشی Hisense E50 / بررسی گوشی Hisense E50

گوشی Hisense E50 از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار است. تراشه این محصول Unisoc SC9863A (بیست و هشت نانومتر) بوده که باعث شده این محصول شباهت بسیاری به گوشی‌های میان رده داشته باشد.

همچنین باید گفت حافظه داخلی این محصول منحصر به فرد ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم بوده که برای افرادی که به بازی‌ با گوشی علاقمند‌اند و به دنبال یک گوشی مقرون و به صرفه می‌گردند بسیار مناسب باشد.

لازم به ذکر است پردازنده مرکزی ایم محصول ۸ هسته‌ای (چهار هسته‌ی ۱٫۶ گیگاهرتز Cortex-A55 و چهار هسته‌ی ۱٫۲ گیگاهرتز Cortex-A55) بوده و دارای پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 است.

اگر علامند به یک محصول کارآمد با قیمتی مقرون و به صرفه هستید این محصول را از دست ندهید. در حال حاضر گوشی Hisense E50 در سه رنگ مشکی، سبز، آبی در بازار ایران موجود است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص Hisense E50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + بیست =