گوشی HTC Wildfire E پلاس رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی HTC Wildfire E پلاس رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

برند اچ تی سی به تازگی محصول جدید خود را از سری Wildfire معرفی کرده است. گوشی HTC Wildfire E پلاس از محصولات ابتدایی و ارزان قیمت این برند خواهد بود.

همان طور که می‌دانید برند اچ تی سی در سال‌های اخیر نقش پر رنگی در صنعت گوشی‌های هوشمند نداشته است، اما با این حال این شرکت تایوانی همچنان چند ماه یک بار محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. اگر به یاد داشته باشید در ماه جولای نیز این شرکت دستگاهی را با نام A101 که یک تبلت اندرویدی ضعیف بود، در آفریقای جنوبی معرفی کرد.

حال به تازگی اچ تی سی یک دستگاه ارزان قیمت دیگر را با عنوان Wildfire E Plus معرفی کرده است. از آنجایی که سری Wildfire همیشه مختص گوشی‌های ساده و ارزان قیمت بوده است، بدون نگاه دقیق به مشخصات این گوشی می‌توان حدس زد که این محصول از جمله گوشی‌های ابتدایی این برند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده ۲۰۲۲

قیمت و مشخصات فنی گوشی HTC Wildfire E پلاس

وجود گوشی‌های ساده و اقتصادی در هر برندی، امری معمول و طبیعی می‌باشد، اما عرضه و معرفی اولیه گوشی Wildfire E Plus در کشور روسیه کمی عجیب است.

به هر حال، مشتریان روسی می‌توانند این محصول را در رنگ مشکی و با قیمتی معادل ۱۳۰ دلار خریداری کنند. همچنین در صورتی که گوشی اچ تی سی Wildfire E Plus وارد سایر کشورهای اروپایی شود، احتمالا قیمت آن حدود ۱۳۰ یورو خواهد بود.

بر اساس آنچه تاکنون منتشر شده، این گوشی به پردازنده چهار هسته‌ای MT6739 مدیاتک مجهز شده است که در کنار آن ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد. البته حافظه داخلی این دستگاه را می‌توان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا داد.

گوشی Wildfire E Plus دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ (۶.۵ اینچی) ال سی دی با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی بوده که با یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراه می‌شود. در جلوی این گوشی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی وجود دارد و در قسمت جانبی آن یک اسکنر اثر انگشت برای امنیت بیشتر قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۲ Go Edition و برخورداری از یک باتری بزرگ ۵۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که متاسفانه تنها از سرعت شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی HTC Wildfire E پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =