هتل ترنج کیش، در سال ۱۳۹۴، به‌عنوان اولین هتل روی آب در غرب آسیا، آغاز به کار کرد. طراحی منحصربه‌فرد این هتل و قرارگرفتن در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس، جذابیت آن را برای گردشگران خارجی و ایرانی بیشتر کرده است. با اقامت در هتل ترنج، شانس این را خواهید داشت که در اتاق‌هایی با کف شیشه‌ای اقامت کنید و از تماشای ماهی‌های رنگارنگ داخل اتاق لذت ببرید. این هتل، دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی کیش دارد و موقعیت ویژه آن باعث شده تا بتوانید بیشترین بهره را از زیبایی‌های دریا و غروب رؤیایی خورشید ببرید. هرکجای ایران را که بگردید، مثل این هتل را پیدا نمی‌کنید. اگر کنجکاو هستید که با هتل ۵ ستاره و بسیار لوکس ترنج بیشتر آشنا شوید؛ این مقاله را از دست ندهید!

هتل ترنج کیش؛ تجربه بی‌نظیر اقامت روی آب

هرچقدر بیشتر با ویژگی‌های هتل ترنج، آشنا شوید؛ بیشتر هیجان‌زده خواهید شد. معماری این هتل، طوری طراحی شده است که نه‌تنها هیچ آسیبی به محیط‌زیست نمی‌زند؛ بلکه سازگاری مناسبی هم با آب‌و‌هوای جنوب دارد. هتل ترنج کیش، در مجموع دارای ۱۰۰ واحداقامتی بسیار لاکچری روی آب و ۳۰۰ تخت است. ظرفیت لابی هتل، ۳۰ نفر و ظرفیت پارکینگ رایگان آن نیز، ۵۰ خودرو است. از جمله امکاناتی که در لابی مشاهده می‌شود، می‌توان به اینترنت، مبلمان و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. چشم‌انداز تمام اتاق‌ها، رو به دریا است و از پنجره اتاق خود، می‌توانید شاهد غروب رؤیایی خورشید باشید. یکی از مزایای این هتل، تخفیف فوق‌العاده هنگام خرید از سایت‌ ایران هتل آنلاین است.

امکانات و خدمات

امکانات برتر هتل ترنج، شامل سالن بدنسازی، تشریفات ویژه و ترانسفر رایگان استقبال است. نکته مهم اینکه برای استفاده از ترانسفر رایگان، حتماً اطلاعات پرواز خود را در سایت رزرو هتل، ثبت کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل شماره پرواز، زمان حرکت از مبدأ و رسیدن به مقصد باشد. خوب است بدانید که در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل ترنج، امکاناتی همچون یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، روم سرویس، رخت‌آویز، میزتحریر، چای‌ساز، کمد لباس، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، آب معدنی، حمام و لوازم بهداشتی، اینترنت و مینی ‌بار رایگان وجود دارد. سایر امکانات و خدمات عمومی هتل ترنج نیز، شامل موارد زیر است:

  • استخر، سونا، جکوزی، ماساژ
  • مرکز خرید
  • زمین ورزشی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد
  • خدمات باربری
  • لاندری
  • خدمات خانه‌داری
  • شبکه پخش فیلم
  • خودپرداز
  • سیستم تهویه مطبوع
  • خدمات برای معلولین
  • اتاق بازی
  • آتلیه
  • کافی‌شاپ و رستوران
  • اتاق چمدان
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • تاکسی سرویس
  • پرینتر، فتوکپی و روزنامه

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی رستوران‌های هتل ترنج است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، یکی از مهم‌ترین پارامترهای کیفیت هتل از نظر مسافران، کیفیت غذا و تنوع منوی صبحانه است. هتل ترنج، دارای دو رستوران مجلل و دو کافی‌شاپ بزرگ است. رستوران بوفه کباب، بهترین جایی است که می‌توانید طعم خوش انواع کباب جنوبی را در کیش تجربه کنید؛ همچنین رستوران گلف هتل ترنج، یکی از بهترین رستوران‌ها برای سرو انواع غذاهای مدرن است. کافی‌شاپ‌های لمکده و ساحلی نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱ بامداد، آماده پذیرایی از مسافران عزیز هستند. یکی از جذابیت‌های هتل ترنج برای مسافران، منوی مفصل و خوشمزه صبحانه است که هرگز نباید از دست داد.

موقعیت جغرافیایی

هتل ترنج کیش، جزو بهترین هتل‌های جزیره کیش از نظر موقعیت جغرافیایی است؛ زیرا محدوده اطراف آن کاملاً خلوت است و با اقامت در آن، دسترسی به جاذبه‌های دیدنی کیش، آسان خواهد بود. این هتل در ابتدای جاده جهان و بین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. از آنجا که این هتل، کاملاً در دل دریا قرار دارد، نیاز شما را برای رفتن به دریا کاملاً برطرف می‌کند. فاصله هتل ترنج کیش تا جاهای دیدنی، به شرح زیر است:

  • شهر زیرزمینی کاریز: ۱۰ دقیقه با خودرو
  • شهر باستانی حریره: ۱۱ دقیقه با خودرو
  • بازار پدیده: ۸ دقیقه با خودرو
  • کشتی یونانی: ۸ دقیقه با خودرو
  • بازار عرب‌ها: ۷ دقیقه با خودرو
  • فرودگاه: ۶ دقیقه با خودرو

واحدهای اقامتی

تنوع واحدهای اقامتی در هتل ترنج کیش، می‌تواند هرنوع سلیقه‌ای را برای اقامت پوشش دهد. انواع اتاق‌های این هتل، عبارت‌اند از:

  • دوتخته ترنج با متراژ ۴۰ مترمربع
  • دوتخته رو به غروب با متراژ ۴۰ مترمربع
  • دوتخته دبل رو به دریا با متراژ ۴۰ مترمربع
  • سوئیت رویال ترنج برای دونفر با متراژ ۶۰ مترمربع و قابلیت ۱ نفر ظرفیت اضافه
  • سوئیت رویال رو به دریا برای دونفر با متراژ ۶۰ مترمربع
  • سوئیت رویال رو به غروب برای دونفر با متراژ ۶۰ مترمربع با قابلیت ۱ نفر اضافه
  • سوئیت امپریال برای ۴ نفر با متراژ ۱۲۰ مترمربع با قابلیت ۱ نفر اضافه

قوانین پذیرش

اگر کودک کمتر از ۵ سال به‌ همراه دارید؛ بهتر است بدانید که اقامت آن کاملاً رایگان خواهد بود. برای رزرو هتل ترنج، باید مدارک شناسایی خود و کارت ملی را همراه خود داشته باشید. میهمانان خارجی، باید حتماً ویزا با مهر ورود به ایران به‌همراه تاریخ انقضای مشخص داشته باشند. دقت کنید که ساعت ورود به هتل، ۱۴ است و اگر زودتر از آن به هتل بروید، تضمینی برای ورود شما به محل اقامت نیست و باید کمی صبر کنید. اگر حیوان خانگی دارید، آنها را در سفر با خود نیاورید؛ زیرا ورود هرگونه حیوان خانگی در این هتل، ممنوع است. برای پذیرش صیغه‌نامه نیز، باید دفترچه صیغه با مهربرجسته را همراه خود داشته باشند. زوجین می‌توانند مدارک شناسایی (شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی هرکدام از طرفین) خود را به پذیرش تحویل دهند.

جاذبه‌های توریستی در نزدیکی هتل ترنج کیش

در این بخش قصد داریم با هم به بررسی جاهای دیدنی در نزدیکی هتل ترنج کیش بپردازیم. نزدیکی به این جاهای دیدنی، باعث می‌شود که دسترسی شما به جاهای دیدنی، بسیار راحت شود. در ادامه، با برخی از مهم‌ترین اماکن کیش برای بازدید، اشاره خواهیم کرد.

کشتی یونانی

شاید بتوان گفت، یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش، کشتی یونانی است. این کشتی، از سال ۱۳۲۲ شمسی بلااستفاده مانده است و تقریباً به حالت نیمه شناور روی آب و در نزدیکی ساحل (پارک ساحلی کشتی یونانی) قرار دارد. سرگذشت کشتی یونانی، جزو داستان‌های غمگین این جزیره زیبا است. این کشتی، در سال ۴۵ هجری شمسی، به‌گل نشستغ درحالی‌که بخش زیادی از ذخایر ملی نفت را با خود حمل می‌کرد. این کشتی، در حال حاضر، به‌شدت در معرض رطوبت قرار دارد و آسیب دیده است. در نزدیکی این جاذبه توریستی، بازارهای بزرگی وجود دارد که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آنها مراجعه کنید. کشتی یونانی در خیابان و میدان غروب قرار دارد. برای بازدید از این مکان تاریخی، بین ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی یا همان دنیای قنات‌های تاریخی کیش، یکی از اسرارآمیزترین اماکن توریستی کیش است که قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد. این قنات‌ با مهندسی حیرت‌انگیز، جریان آب را از دل خاک، به سطح زمین می‌آورد و شبکه‌ای از آب‌های زیرزمینی را تشکیل داده است. با اینکه شهرزیرزمینی کاریز تغییر کاربری داده است؛ اما هنوز شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است. در این مجموعه تاریخی، انواع رستوران سنتی و فروشگاه‌های سوغاتی و صنایع دستی نیز وجود دارد. جالب است بدانید که عمق این شهر، به ۱۶ متر زیر زمین می‌رسد. برای بازدید از این مکان گردشگری، باید به بلوار میرمهنا بروید. برای گشت کامل در این شهر زیبا، به حدود ۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

شهر باستانی حریره

با سفر به کیش و بازدید از شهر باستانی حریره، حس سفر در زمان و رفتن به ۸۰۰ سال پیش را تجربه خواهید کرد. این شهر تاریخی در گذشته، جزو بنادر بسیار معروف و پررونقی بوده است. بخش‌های مختلف این شهر، شامل خانه‌های اعیونی، مسجد، حمام، شبکه‌های آب‌رسانی و غیره می‌شود. این جاذبه دیدنی نیز در بلوار میرمهنا و میدان حریره قرار دارد. جالب است بدانید که در گذشته، تاجران معروف از این شهر به هندوستان سفر می‌کردند. در کتب خطی تاریخی، بارها از نام این مکان دیدنی، ذکر شده است. در نزدیکی این جاذبه گردشگری، آب انبار سنتی کیش وجود دارد که در نوع خود بی‌نظیر است؛ پس با یک تیر، چند نشان بزنید و از جاهای دیدنی زیادی بازدید کنید.

بازار عرب‌ها

اگر سنتی‌پسند هستید وعلاقه دارید در یک بازار قدیمی، بهترین سوغاتی‌های کیش را خریداری کنید؛ بازار عرب‌ها بهترین پیشنهاد برای شما است. این بازار در محله صفین واقع شده است. خبر خوب اینکه یک پارکینگ بزرگ و چند سرویس بهداشتی برای رفاه حال مسافران، داخل بازار وجود دارد. بیش از ۷۰ فروشگاه در بازار عرب‌ها فعالیت می‌کنند که اغلب آن‌ها، فروشگاه‌های لباس، کفش، صنایع دستی و زیورآلات هستند. این بازار بزرگ، کاملاً در نزدیکی هتل ترنج کیش قرار دارد و گزینه خوبی برای گشت‌و‌گذار در کیش و خرید سوغاتی است.

آکواریوم کیش

تا حالا لذت تنفس زیر آب و تماشای آبزیان را در کمال آرامش، تجربه کرده‌اید؟ آکواریوم بزرگ کیش، این امکان را به شما می‌دهد تا در حدود ۵ متر زیر آب بروید و غرق در تماشای دنیای زیر آب شوید. در نزدیکی این مکان دیدنی، جاهای دیدنی همچون پارک ساحلی و پارک هنگام قرار دارد. برای بازدید از آکواریوم کیش، باید به بلوار مرجان، ساختمان کانون هنر بروید. همچنین برای ورود به این آکواریوم بزرگ، باید مبلغی را به‌عنوان هزینه ورود، بپردازید. در این آکواریوم، ده‌ها گونه گیاهی و جانوری زندگی می‌کنند. این مکان تفریحی، دارای رستوران زیردریایی و کافی‌شاپ است که اقامت شما را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. فاصله آکواریوم تا هتل ترنج کیش، ۸ دقیقه با خودرو است.

نظر مسافران درباره هتل ترنج، چیست؟

در این بخش قصد داریم تا به بررسی نظرات مسافران درباره هتل ترنج کیش بپردازیم. این نظرات به شما کمک می‌کنند تا تصمیمی منصفانه برای اقامت در این هتل بگیرید. هتل ترنج، از نظر مسافران، نمره عالی ۴.۶ از ۵ را کسب کرده است. این هتل، از نظر آرامش و راحتی و نیز عملکرد کارکنان، بهترین امتیازات را دریافت کرده است. از جمله نظرات مسافران درباره هتل ترنج کیش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خداییش دمتون گرم همه چیز بی نقص و عالی
  • هتل دنج و خوبی هست، تجربه اقامت متفاوت در جایی که سکوت داره و آرامش
  • در کل ۴ شب در سوییت امپریال اقامت داشتم و از هر جهت پذیرایی و و سرو صبحانه و ناهار بسیار عالی بود ولی یک مقدار باید به ظاهر ویلاها رسیدگی بشه چون به جهت رطوبت بالا درب‌های ورودی پوسیده شده بود و تو ذوق میزد ولی در کل هتلی بسیار شیک و خوبی هستش
  • ما سویت امپریال گرفته بودیم بسیار عالی بود صدا از بیرون نبود و بسیار آرامش داشت و عالی بود پرسنل خوب و مهربان و نصبت به دو سال پیش هتل افت نداشت
  • امکانات هتل بسیار عالی و همچنین کارکنان هتل با رفتار بسیار مناسب و حرفه‌ای

قیمت و نحوه رزرو اتاق در هتل ترنج

قیمت واحدهای اقامتی در هتل ترنج کیش، از شبی ۵ میلیون تومان (اردیبهشت ۱۴۰۲) شروع می‌شود. این قیمت با توجه به خدمات یک هتل ۵ ستاره همچون ترنج، در مقایسه با دیگر هتل‌های مشابه، قابل قبول به‌نظر می‌رسد. برای رزرو هتل، می‌توانید با مشخص کردن زمان ورود و خروج، نوع اتاق و مشخصات افراد میهمان، به‌راحتی فرایند پذیرش را به‌صورت اینترنتی انجام دهید.

ویژگی‌های متفاوت اتاق های هتل ترنج کیش چیست؟

یکی از ویژگی‌های متمایز و منحصر به فرد اتاق های هتل ترنج کیش، شیشه‌ای بودن کف اتاق‌ها است. شما می‌توانید عبور آب و ماهیان را زیر پای خود مشاهده کنید. اتاق های هتل ترنج همچنین دارای تراس اختصاصی رو به دریا و یا سایر اتاق‌ها هستند. شما می‌توانید طلوع و غروب آفتاب را در اتاق خود در کنار عزیزانتان تماشا کنید و لذت ببرید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی می‌توان هتل ترنج کیش را یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره، برای تجربه‌ای متفاوت در خلیج فارس به‌شمار آورد. اگر لذت اقامت در یک هتل لاکچری برای شما اهمیت دارد؛ این هتل پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است. با این حال، قیمت رزرو هتل ترنج، کمی بالا است و شاید همه گردشگران نتوانند از نظر مالی، برای رزرو آن اقدام کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید برای یک‌بار هم که شده، اتاق‌هایی با کف شیشه‌ای در هتل ترنج را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم با رزرو اینترنتی و استفاده از تخفیف‌های متنوع، رؤیای خود را محقق کنید.

سؤالات متداول

نزدیک‌‌ترین بازارها به هتل ترنج کدام‌اند؟

بازار پارس خلیج، مرکز خرید دامون و دیپلمات، جزو نزدیک‌ترین بازارهای خرید به هتل ترنج هستند

شرایط کنسلی هتل ترنج چیست؟

کنسلی برای هتل ترنج، در روزهای پیک و غیرپیک، متفاوت است؛ برای اطلاعات بیشتر با پذیرش هتل، تماس بگیرید

هتل ترنج تا ساحل چقدر فاصله دارد؟

این هتل، در مجاورت ساحل و در روی آب قرار دارد

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =