باتوجه‌به گرم‌تر بودن هوا در فصل بهار و تابستان، استفاده از لباس‌های تنگ و چسبان اذیت‌کننده است. پوشیدن لباس‌های گشاد و نازک و شلوارهای راحت در فصل بهار مناسب‌تر است. لباس بهاری دخترانه اسپرت یکی از استایل‌های زیبا برای دخترهای نوجوان و جوان در فصل بهار است. استفاده از رنگ‌های شاد و لباس‌های طرح‌دار و گل‌گلی یک تیپ شاد را ایجاد می‌کند. استایل‌های بهاری دخترانه حس پویایی و شادی را در مخاطبان القا می‌کنند. از لباس‌های بهاری دخترانه می‌توانیم به مانتوهای جلوباز و جلوبسته، کتی، وست و کوتاه و بلند اشاره کنیم. در ادامه مطلب از وب‌سایت زینا استایلیش به بررسی انواع ست لباس بهاری دخترانه می‌پردازیم.

ویژگی‌ های لباس بهاری دخترانه اسپرت

هنگام انتخاب لباس بهاری دخترانه اسپرت لازم است ویژگی‌ها و فاکتورهایی که به زیباتر شدن این استایل کمک می‌کند را رعایت کنید. در ادامه شما را با فاکتور‌هایی مهم در انتخاب لباس بهاری دخترانه آشنا می‌کنیم.

۱. تعادل دمایی در انتخاب لباس بهاری دخترانه

یکی از ویژگی‌ها و نکات مهم در استایل‌های بهاری توجه به تعادل دمایی است. به دلیل اینکه در فصل بهار هوا نه کاملاً سرد و نه کاملاً گرم است؛ باید تعادل دمایی را در انتخاب لباس بهاری دخترانه اسپرت داشته باشید. با استفاده از لباس با پارچه‌های کبریتی و لنین یا اضافه‌کردن کت به استایل خود، می‌توانید تعادل دمایی لازم را ایجاد کنید.

۲. لباس و پارچه‌های طرح دار

یکی از ویژگی‌های خوب لباس بهاری دخترانه اسپرت استفاده از لباس و پارچه‌های طرح‌دار شاد است. وجود یک آیتم طرح‌دار مانند شومیز، بلوز، مانتو و یا کت کافی است. آیتم‌های دیگر مورداستفاده در استایل، برای جذاب‌تر شدن و جلوگیری از شلوغی و آشفتگی استایل، بهتر است بدون طرح و ساده باشند.

۳. رنگ‌های گرم و روشن

ویژگی مهم در انتخاب لباس برای استایل بهاری دخترانه اسپرت و دیگر استایل‌ها، استفاده از رنگ‌های گرم و روشن است. رنگ‌های روشن لباس با جذب کمتر نور خورشید از بالارفتن دمای بدن جلوگیری می‌کنند. رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی و زرد رنگ‌هایی هستند که دختر خانم‌ها می‌توانند در استایل بهاری خود داشته باشند.

۴. استفاده از رنگ سال

باتوجه‌به اینکه هرسال یک رنگ توسط مؤسسه پنتون انتخاب می‌شود؛ رنگ سال ۲۰۲۳ رنگ سرخابی قرمز یا قرمز پرشین است. در لباس بهاری دخترانه اسپرت ۲۰۲۳ می‌توانید از رنگ قرمز پرشین برای زیبایی و جذاب‌تر شدن استایلتان استفاده کنید. ترکیب این رنگ با سورمه‌ای، طوسی، سفید، کرم و رنگ‌های پاستلی زیبایی استایلتان را چندین برابر می‌کند. در کنار موارد گفته شده هارمونی طرح‌های مورداستفاده هم در زیبایی استایل تأثیر زیادی دارد.

ترفندهای ست لباس بهاری دخترانه اسپرت

در ست لباس بهاری دخترانه اسپرت برای زیباتر شدن استایل می‌توانید لباس‌های چندلایه بپوشید. لباس پوشیدن چندلایه کمک می‌کند، تا در صورت تغییرات ناگهانی آب‌وهوا، آمادگی لازم را داشته باشید. استفاده از لباس با جنس لنین، کتان و کبریتی یک انتخاب هوشمندانه است. همچنین در استایل اسپرت دخترانه بهاری می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند طوسی، سفید و خاکستری برای تعادل بین رنگ‌های لباستان استفاده کنید. شومیز یا بلوز سفید با شلوار جین راسته آبی‌رنگ یا تیره یک تیپ اسپرت دخترانه با لباس بهاری را رقم می‌زند.

پشنهادات استایل لباس بهاری دخترانه

برای اینکه بهترین استایل دخترانه بهاری اسپرت داشته باشید؛ چند آیتم تأثیرگذار را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. مانتوهای آزاد

در لباس بهاری دخترانه اسپرت می‌توانیم به مانتوهای بهاری جلوبسته یا جلوباز اشاره کنیم. قد این مانتوها می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. ست‌کردن مانتوهای آزاد با شلوار جین، مام استایل جذب و دمپا با کفش‌های کتانی یک استایل اسپرت بهاری دخترانه جذاب را ایجاد می‌کند.

۲. کت جین

برای داشتن یک تیپ بهاری دخترانه اسپرت خاص می‌توانید از کت جین استفاده کنید. کت‌های جین به دلیل ظاهر جذاب، همیشه زیبا و دوست‌داشتنی هستند. در ست لباس بهاری دخترانه اسپرت می‌توانید از شلوارهای جین یا شلوار کتان برای ست‌کردن با کت جین استفاده کنید. استفاده از تیشرت، شومیز، بلوز یا پیراهن گل‌دار رنگی‌رنگی زیر کت جین، به زیباتر شدن استایل بهاری دخترانه کمک می‌کند. استفاده از کیف‌های کوچک کمری یا کوله‌پشتی و اکسسوری‌های ساده مانند ساعت، کلاه و عینک استایل اسپرت شما را کامل‌تر می‌کند.

۳. کت و شلوار

یکی از انواع پوشش و لباس بهاری دخترانه که در فصل بهار دختر خانم‌ها می‌توانند استفاده کنند، کت‌ شلوار زنانه است. یکی از استایل‌های شیک دخترانه بهاری پوشیدن کت بلند به‌جای مانتو و ست‌کردن آن با انواع کفش‌های کتانی، به‌خصوص کتانی سفیدرنگ است. همچنین می‌توانید از کت‌وشلوار هم رنگ هم در استایل خود استفاده کنید.

۴. کفش کتانی سفید رنگ

در استایل دخترانه بهاری اسپرت یکی از عناصر یا المان مهم استفاده از کفش کتانی سفیدرنگ است. کفش کتانی سفید لژ دار یا ساده با هر نوع لباس بهاری به‌راحتی ست می‌شود و زیبایی تیپ بهاری دخترانه را چندین برابر می‌کند.

۵. دامن ساده یا طرح دار

در استایل بهاری دخترانه اسپرت دامن یکی از آیتم‌های جذاب است. استفاده از دامن مخمل در فصل بهار و ست‌کردن آن با شومیز سفید دخترانه یا تیشرت ساده و کفش کتونی یا صندل بدون پاشنه، یک تیپ دخترانه بهاری نیمه‌رسمی و اسپرت را رقم می‌زند. از دامن‌های گل‌دار و طرح‌دار هم در ست و استایل اسپرت می‌توان استفاده کرد.

۶. شلوارهای کوتاه

یکی از عناصر مهم در استایل و سبک اسپرت استفاده از شلوار کوتاه با جنس‌های مختلف است. هنگامی که صحبت از کوتاهی قد شلوار در ست لباس بهاری اسپرت می‌شود؛ منظور کمی بالا مچ پا است. کوتاه‌بودن زیاد جلوه و زیبایی استایل را می‌گیرد. در قسمت بالاتنه برای داشتن استایل اسپرت می‌توانید از شومیز، مانتو بلند جلوباز و … استفاده کنید. انتخاب کفش تخت یا نیم‌بوت گزینه مناسبی است.

در کنار موارد و آیتم‌های گفته شده در فصل بهار به‌خصوص دو ماه اول استفاده از هودی و سویشرت برای صبح‌ها و شب‌ها که دمای هوا کمتر است؛ به تیپ اسپرت شما کمک می کندو انتخاب هوشمندانه‌ای است. از کاپشن‌های نازک هم می‌توانید استفاده کنید.

جمع‌بندی

در استایل لباس بهاری دخترانه اسپرت دست شما برای استفاده از آیتم‌های مختلف باز است. رنگ‌های شاد و طرح‌های گل‌گلی به زیباتر شدن استایل هم کمک می‌کند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زینا استایلیش zeenastylish.ir می‌توانید مجموعه‌ای از خاص‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های بهاری دخترانه را متناسب با مد روز ببینید. با ثبت سفارش در وب‌سایت زینا و خرید از آن، می‌توانید در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =