بهترین برندهای ضدآفتاب، محصولات موضعی هستند که با جذب اشعه ماوراءبنفش خورشید، به حفاظت از پوست در برابر آفتاب‌سوختگی کمک می‌کنند. البته مزایای ضد آفتاب، فراتر از حفاظت از پوست در مقابل خورشید است. ما نه تنها در تابستان بلکه هرروز از سال از این محصول، به‌عنوان یک لایه حفاظتی استفاده می‌کنیم.

تقریبا همه متخصصان پوست بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب تاکید کرده‌اند و آن را مهم‌ترین قدم برای پیشگیری از اختلالات پوستی می‌دانند. اگر می‌خواهید با خواص و برندهای خوب ضد آفتاب آشنا شوید و با توجه به نوع پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟

علت استفاده از ضد آفتاب، چیزی به­جز محافظت از پوست در برابر آسیب­های مخرب آفتاب نیست. در واقع طیف ماوراء‌بنفش خورشید، توانایی زیادی در تخریب بافت‌های پوستی دارد.

اما امروزه با پیشرفت علم، فناوری و فرمولاسیون، تولید بهترین برندهای ضد آفتاب روی کار آمده تا بیماری­های ناشی از اشعه UV مهار شود.

مزایای استفاده از ضد آفتاب

استفاده از این محصول موجب پیشگیری از پیری، ابتلا به سرطان پوست، پیشگیری از آفتاب­سوختگی، کمک به سلامت پوست و محافظت در برابر اشعه UV می­شود که در ادامه به تک­تک آنها می­پردازیم.

پیشگیری از پیری زودرس

داشتن پوستی جوان و درخشان و فاقد چروک و لکه‌های خورشیدی، از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای استفاده از بهترین برندهای ضدآفتاب است.

پیشگیری از سرطان پوست

بیماری وحشتناک سرطان، از بیماری‌های شایع پوستی بوده که معمولا در زنان مسن مشاهده می‌شود. استفاده مداوم از ضد آفتاب، احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش می­دهد.

پیشگیری از آفتاب‌سوختگی

آفتاب‌سوختگی موجب نازک‌شدن پوست و نمایان‌شدن کبودی‌ها می‌شود؛ بنابراین پوست شما در معرض حملات مکرر لایه‌برداری، تورم، تاول و کهیر قرار می‌گیرد.

کمک به سلامت پوست

بهترین برندهای ضدآفتاب، قادر به حفاظت از پروتئین‌های پوستی مانند کلاژن، الاستین و کراتین هستند.

در حقیقت ضدآفتاب‌ها ماده‌ای به نام دی‌اکسید تیتانیوم دارند که با دفع اشعه اشعه ماوراءبنفش، از فعالیت پروتئین‌ها مراقبت می‌کنند.

محافظت از اشعه‌های UV

اشعه­های UV به­دلیل تخریب­های پی­درپی لایه اوزون به پوست ما می­رسند. به­همین دلیل باید به­کمک ضد آفتاب از آن محافظت کنیم.

از کدام برندهای ضدآفتاب استفاده کنیم؟

برای افرادی که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند، فرمولاسیون‌های مختلفی از کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد. این روزها بهترین برندهای ضدآفتاب تنها یک ابزار محافظتی نیستند، بلکه به‌عنوان فونداسیون آرایشی نیز به‌کار می‌روند.

در ادامه متن، با بهترین برندهای کرم ضدآفتاب آشنا می‌شوید.

ضدآفتاب آردن

کرم ضدآفتاب آردن، فاقد چربی بوده و برای مراقبت از پوست‌های چرب و مستعد آکنه، محصولی مناسب شناخته می‌شود.

این کرم، با وجود بافت سبک و نرم خود، توانایی جذب سریع به پوست را دارد و متقابلا از مسدودشدن منافذ پیشگیری به­عمل می‌آورد.

از اثربخشی سریع و ‌موثر آن می‌توان گفت که با استفاده از جاذبه شیمیایی قدرتمند خود، مانع از رسیدن امواج مضر نور و حرارت خورشید به پوست می‌شود.

ضدآفتاب آردن دارای عصاره کاکتوس، ویتامین C و E بوده و تمام نیازهای پوست چرب را به­درستی تامین می‌کند.

ضدآفتاب هیدرودرم

محصولات مراقبتی هیدرودرم نامی آشنا در بین برندهای ایرانی بوده که ضد آفتاب هیدرودرم یکی از این محصولات است‌.

کرم‌های هیدرودرم تولید شرکت داروسازی پارس حیان بوده که در ۲ نوع رنگ‌دار و بدون رنگ، مختص پوست‌های جوش‌دار، چرب و دارای آکنه در بازار موجود است.

ضدآفتاب هیدرودرم با فیلترهای شیمیایی و فیزیکی خود و با خاصیت پایداری در برابر اثرات مخرب اشعه‌های خورشید، تاثیری مرطوب‌کننده و التیام‌بخش روی پوست دارد‌.

این محصول که به‌شکل کرم­پودر دیده می‌شود، دارای عصاره چای سبز و هاملیس بوده و توانایی مقابله با رادیکال‌های آزاد و باکتری‌های آسیب‌زا را دارد.

اگر به‌دنبال بهترین برندهای ضدآفتاب هستید، هیدرودرم می‌تواند نیازهای شما را از داشتن ضدآفتابی مرغوب برآورده کند.

ضدآفتاب سینره

با استفاده از محصولات سینره همیشه شیک باشید و بدرخشید. سینره، برند تولید محصولات مراقبت از پوست و‌ مو بوده که منشا گیاهی دارد.

از این رو اگر به حفظ شادابی و سلامت پوست خود اهمیت می­دهید، ما به شما خرید از محصولات سینره را پیشنهاد می‌دهیم.

ضدآفتاب سینره از پرطرفدارترین ضدآفتاب‌های ایرانی است که در ۲ نوع رنگی و بدون رنگ، قابلیت محافظت بالایی در برابر اشعه‌های خطرناک را دارد.

نوع رنگی سینره، پوشش‌دهی خوبی داشته و در صورت استفاده از آن نیازی به کرم­پودر با پنکک ندارید. همچنین نوع بی‌رنگ این کرم فاقد چربی بوده و برای پوست‌های چرب و‌ دارای جوش مناسب است.

البته سینره، طیف گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید آن را با هر جنسیت و نوع پوست تهیه کنید.

کرم ضدآفتاب سینره به‌دلیل سبک‌بودن روی پوست، مورد توجه مصرف‌کنندگان بی‌شماری قرار گرفته است و خرید آن به­دلیل قدرت جذب عالی، عملکرد فوری و محافظت از پوست به تمام افراد پیشنهاد می­شود.

همچنین لازم به ذکر است که ضدآفتاب سینره هرگز موجب سوزش چشم، بینی و حساسیت‌های پوستی نخواهد شد.

ضدآفتاب مای

ضدآفتاب مای در ۴ لاین اصلی کودکانه، مردانه و ‌مای فارما تولید می­شود که با دارابودن فیلتراسیون‌های اولترا و بلولایت، برای استفاده در تمام وضعیت‌های تابش خورشید مناسب است.

برند مای در شمار بهترین برندهای ضدآفتاب است که با فیلترهای قوی ضد اشعه خود، از حساس‌ترین پوست‌ها نیز حفاظت می‌کند.

مای با تولید کرم‌هایی فاقد چربی و‌پارابن، مشکل پوست‌های مستعد جوش و آکنه را برطرف کرده و همچنین با داشتن ویژگی‌های دارویی، چروک‌های پوست را از بین می­برد.

ضدآفتاب مای دارای ماده فعال ویتامین D است و از سراماید برای آب‌رسانی پوست استفاده می‌کند.

جمع‌بندی

استفاده از بهترین برندهای ضدآفتاب، از ایجاد ناهنجاری‌های پوستی مثل کک‌ومک، چین‌وچروک، پیری پوست، ملانوما، سرطان و سایر مشکلات جلوگیری می‌کند.

در حقیقت داشتن پوستی سالم و با طراوت نقش موثری در زیبایی افراد دارد. اما با این حال جدا از وجهه ظاهری، پوست موظف است که با ورود میکروب‌ها به بدن مقابله کند.

بنابراین توجه به سلامتی پوست با استفاده از محصولات مرغوب مراقبتی برای هر شخصی فارغ از سن و جنسیت مهم است.

در این زمینه، خرید پک‌های مراقبتی خانومی انتخابی عالی برای بانوان و آقایانی است که حفظ زیبایی و سلامت را جزء اولویت‌‌های زندگی خود می‌دانند.

پوست برای افراد یک اکسسوری است و اعتمادبه‌نفس آنها نسبت‌به ظاهر، بستگی به آراستگی و زیبایی این بخش از بدن دارد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =